TERBAIK DARI BLUEDIANTHUS!!!

Monday, April 15, 2013

Home » , , » Selamat Harijadi Pemilik Bluedianthus.Com!

Selamat Harijadi Pemilik Bluedianthus.Com!

Terima kasih atas semua ucapan selamat hari tua korang.. Ya, aku dah tua..hehe.. Apapun, terima kasih kerana selama ini masih menyokong aku sebagai seorang blogger sambilan di dunia maya ini.  Pemilik Bluedianthus.Com ini adalah Warnnie Musah ya. Hanya ada satu blog Bluedianthus.Com di dunia ini..hehe.. Terima kasih kepada keluarga tersayang aku yang memberikan kejutan bermakna kepada aku. Paling best dapat istimewa dari Mummy tersayang.. Terima kasih kepada  Daddy, abang aku, adik-adik aku yang bagi hadiah harijadi. Terima kasih Elysta Rozzannie dan Marzouna (adik sepupu). Nenek sebelah Mummy pun ada masa aku sambut harijadi, gembiranya.. Terima kasih kepada adik kedua aku Mylsa Avinnie Musah yang ambil gambar aku yang cantik ni. Kredit yang tak terhingga juga kepada adik pertama aku Farahhannie Musah sebab bagi aku hadiah baju warna hijau yang cantik dan selesa ni. Tidak pernah ada dress warna hijau fesyen macam ni. Aku nampak jelita kat sini..perasan, hehe.. :)

Salam sayang untuk semua...siapa lagi nak bagi hadiah untuk aku dialu-alukan..hehe.. :)
P.s: Nantikan artikel terbaru di Bluedianthus Dot Com...


ARTIKEL BERKAITAN:

Related Posts with Thumbnails