TERBAIK DARI BLUEDIANTHUS!!!

Thursday, March 14, 2013

Home » , , , » [REVIEW] Iklankan Barang Terpakai di iTEM.MY

[REVIEW] Iklankan Barang Terpakai di iTEM.MY

Salam sejahtera dan salam perpaduan aku ucapkan buat semua. Sudah lama aku tidak mengemaskini blog Bluedianthus Dot Com ini. Banyak kisah suka duka yang berlaku sepanjang aku tidak menulis. Apapun, aku harapkan korang doakan untuk kesejahteraan aku dan keluarga. Kali ini artikel pertama di bulan Mac adalah berbentuk review. Pemilik laman web yang baru sahaja dibangunkan ini sangat sopan orangnya. Aku  sudah nampak potensi yang ada pada laman webnya. Semoga bermanfaat buat semua... Review kali ini adalah berbentuk santai kerana ianya adalah hasil tangan pemilik laman web ini sendiri..gaya bahasanya santai..korang pasti terbuai..

Masalah di rumah anda

Rumah anda bersepah dengan barang terpakai yang tidak dipakai? Pasti. Hendak dibuang rasa sayang pula. Maklumlah sudah lama disimpan. Kalau lama disimpan pasti penuh dengan barang-barang yang tidak digunakan. Lagi masalah.

Ini Penyelesaiannya

Daripada terbiar, elok rasanya dijual di kedai secondhand, cash converter atau sebagainya. Tetapi menjadi masalah sebab perlu keluar untuk menjual barang yang mungkin kecil. Takk berbaloi.

Lebih baik jual secara online. Mudah dan jimat masa. Satu-satunya platform jual beli barang terpakai Malaysia adalah di Item.My. Website ini memberi peluang dan ruang untuk mengiklan barangan terpakai yang hendak dijual secara online.

Proses menjual hanya duduk depan komputer sahaja. Jika jual, boleh juga dapat hasilnya. Tidak perlu jadi penjual barang terpakai untuk mula menjual kerana langkahnya amat mudah. 

Item.my menawarkan perkhidmatan percuma untuk menghantar iklan. Cuma perlu isikan butiran barangan terpakai yang dijual dan maklumat peribadi. Tambahan, disertakan dengan Google Map untuk pembeli mengetahui lokasi sebenar barang yang dijual. Pastinya juga, tiada pendaftaran diperlukan. 

Sesiapa sahaja boleh jual barang terpakai jika mahu. Suri rumah yang semestinya setiap hari mengadap banyak barang, penjual barang terpakai yang pasti amat banyak barang dan pekerja yang berselerak barang di atas meja.

Jika anda ada barang terpakai untuk dijual, elok rasanya ke www.item.my.

Nota: Item.My hanya menerima barangan terpakai atau secondhand sahaja untuk dijual.

Terima kasih tuan tanah. Saya amat hargai.

ARTIKEL BERKAITAN:

Related Posts with Thumbnails