TERBAIK DARI BLUEDIANTHUS!!!

Sunday, November 25, 2012

Home » , , , » Kemaskini Nuffnang November 2012

Kemaskini Nuffnang November 2012

Tak sedar bulan November dah nak habis dan aku baru perasan ada 1 Buffered Earning yang diberikan kepada blog Bluedianthus Dot Com. Tapi aku tak sedar pun sebab iklan tu sebenarnya hanya bertahan selama beberapa hari saja, agaknya.Ya, Buffered Earning yang ke-80 iaitu HP Printer. Nilai earning hanyalah sebanyak 48sen. Apapun, bersyukur juga kan, lepas nak masuk tandas awam, hehe.. Hanya tinggal BE ke-78 yang masih berlegar di blog ini. Memang trafik blog ini tak seberapa, hanya 100 ke 200 sehari. Apapun, korang semua yang melawat blog ini masih aku hargai walaupun aku jarang mengemaskini blog ini. Terima kasih semuanya..

Apapun, aku masih bersyukur sebab ianya telah melengkapkan BE ke-80 sepanjang aku bersama dengan Nuffnang. Ya, aku tau aku berkongsi earning dengan blogger yang lain. Earning yang sen-sen pun terpaksa berkongsi. Tapi tak kisahlah. Ada rezeki tak ke mana kan. :)


ARTIKEL BERKAITAN:

Related Posts with Thumbnails