TERBAIK DARI BLUEDIANTHUS!!!

Friday, June 29, 2012

Home » , , » Germany Pilihanku Kalah!

Germany Pilihanku Kalah!

Jerman tunduk kepada Italy dengan 1 berbalas 2. Sedih aku pedih. Tapi tak mengapa, kalah menang kan adat bertanding. Aku tak adalah nak fanatik sangat macam kaum adam di luar sana, hoho... Jadi sah, Spain bertemu Italy di perlawanan akhir nanti. Aku tak sokong mana-mana kali ni sebab Germany dah tewas. Tapi aku tak mau Spain menang..jangan marah haa.. :)
Never mind, it's okay Klose...

Untuk para blogger yang terlepas memasuki Cabaran SEO yang dibuat oleh Lelaki Kacak titan boleh sertai satu lagi Cabaran SEO yang dianjurkan oleh blogger Eyriqazz. Setakat artikel ini ditulis, sudah lebih daripada 60 penyertaan daripada blogger-blogger handalan. Blogger yang dah masyuk dan popular di dunia blogging ini, apa saja contest yang dianjurkan pasti akan mendapat sambutan. Tapi korang jangan fikir semuanya itu senang dan mudah untuk dicapai. Mereka juga pernah berada di tempat kita satu masa dulu. Ada masa aku akan turut serta dalam memporak-perandakan kata kunci yang menjadi taruhan, tapi aku tak janjilah sebab ada kerja lain yang memerlukan fokus lebih. Sibuk memanjang aku ni...entri pun ringkas saja baru-baru ni. Cobaan.. :)


Artikel Sebelumnya: Kemaskini Kedua Nuffnang Jun 2012

ARTIKEL BERKAITAN:

Related Posts with Thumbnails