TERBAIK DARI BLUEDIANTHUS!!!

Wednesday, May 23, 2012

Home » , , » Harga Rahsia Social Bookmarking Dinaikkan 24 Mei 2012 ini!

Harga Rahsia Social Bookmarking Dinaikkan 24 Mei 2012 ini!

Harga emas semasa Maybank ditutup lebih rendah berbanding kelmarin. RM160.63 untuk segram. Aku jangkakan esok akan berlaku sedikit penurunan lagi, sebab aku selalu tengok harga emas semasa Maybank akan menurun setiap hari Khamis. Itu mengikut perkiraan aku saja, bukan ramalan profesional. Jadi masa ini adalah masa sesuai untuk membeli emas. Simpan lama-lama pun tak apa, takkan lapuk dek zaman macam kereta.. Untuk pengetahuan korang, boleh baca artikel aku yang lepas-lepas berkaitan dengan akaun simpanan emas Maybank ini dari segi syariat Islam, korang cari kat bahagian komen. Jujur, aku tak boleh nak bagi komen apa-apa tentang ni sebab aku bukannya Muslim. Ramai yang salah anggap tentang latar belakang aku ni kan. Tak apa, aku maafkan korang.:)
Tengah-tengah harga emas semasa tengah cantik, produk Rahsia Social Bookmarking pula yang akan naik harga 12 tengah malam ini. Sebenarnya, aku tak berapa setuju harga produk ini dinaikkan pada masa sekarang sebab ramai yang belum dapat gaji lagi. Tapi apa boleh buat, bukan produk aku kan. Aku tau produk tu boleh pergi lebih jauh dan diberikan harga yang lebih tinggi. Tapi rasanya terlalu awal untuk dinaikkan harga. Apapun, ini cuma pendapat aku saja. Jangan marah ye pemilik produk Rahsia Social Bookmarking iaitu tuan Razimie Shamshuddin. 

Artikel Sebelumnya: 2 Komisyen Affiliate Serentak!

ARTIKEL BERKAITAN:

Related Posts with Thumbnails