TERBAIK DARI BLUEDIANTHUS!!!

Monday, March 19, 2012

Home » , , » Serlahkan Kekacakanmu: Cabaran SEO Lelaki Kacak 2012

Serlahkan Kekacakanmu: Cabaran SEO Lelaki Kacak 2012

Salam sejahtera dan salam 1Blogger aku ucapkan kepada semua pembaca yang masih setia bersama dengan Bluedianthus Dot Com. Aku minta maaf sebab dah jarang nak balas komen korang, apatah lagi nak "jalan-jalan cari ilmu" kat blog korang. Selalu juga aku berada di "atas-talian" tapi lebih banyak bergerak secara underground, huhu.. Apapun, aku doakan yang terbaik untuk korang. Awas, aku mungkin merupakan silent reader kat blog korang. :) Jangan risau, aku tak pandai nak godam blog korang tu..hehe..

Lelaki Kacak = Lelaki Hensem/Lawa (Sarawak)

Sekadar memaklumkan korang di sini, yang seorang lelaki kacak malaya kini sedang mengadakan Cabaran SEO Lelaki Kacak 2012 di blognya selama 3 bulan bermula 14 Mac 2012 ini. Jangan risau, lelaki kacak ini menerima penyertaan daripada kaum wanita juga untuk diperisterikan menyahut cabaran SEO ini, hehe.. Aku tengok setakat ni dah lebih dari 30 orang yang menyertai Cabaran SEO Lelaki Kacak 2012 ini, hebat, hebat.. Hadiah yang diberikan cukup lumayan untuk dimenangi.

Artikel Sebelumnya: Komisyen Tertunda


ARTIKEL BERKAITAN:

Related Posts with Thumbnails