TERBAIK DARI BLUEDIANTHUS!!!

Thursday, August 11, 2011

Home » , , » Pembayaran ke-6 dari Microworkers!

Pembayaran ke-6 dari Microworkers!

Rajin pula aku mengemaskini blog ini baru-baru ini ya, hehe.. Semangat berblogging sebab dapat lebih sikit rezeki di bulan puasa ini kot. Walaupun aku ni tak berpuasa, tapi tetap rasa meriah dengan suasana puasa di bandaraya Kota Kinabalu ini. Apa tidaknya, kalau nak balik rumah mesti jalan raya dah sesak sekitar pukul 4 setengah. Maklumlah, masa berbuka di Sabah ni lebih awal, lebih kurang 6setengah (betulkan kalau aku silap ok.)

Aku cashout duit Microworkers tu Selasa lalu, hari ni dah dapat bayaran yang ke-6. Selalunya aku simpan saja duit tu untuk aku cashout sampai hujung bulan. Tapi kali ni 9 hari dah cashout. Malas nak simpan lama-lama dalam tu. Hehe.. Semangat merdeka, jadi nak bebaskan duit Microworkers tu awal sikit la, hehe... Tak mengapalah, kalau ada rezeki lagi untuk cashout hujung bulan ini, aku akan cashout lagi. Apapun, syukur atas nikmat yang ada walaupun duit yang aku terima taklah sebanyak mana. Tapi kalau duit USD ni seronoknya lain sikit, maklumlah nilai USD ni tinggi berbanding Ringgit Malaysia. Untuk korang yang darh berdaftar kat Microworkers tu, cepat-cepatlah aktif balik sebab Microworkers ini masih membayar. :)
$20.86 yang bermakna! Syukur!

p/s: Proses menyiapkan ebook Panduan Buat Duit Dengan Microworkers  ni tak siap-siap lagi..huhu..


ARTIKEL BERKAITAN:

Related Posts with Thumbnails