TERBAIK DARI BLUEDIANTHUS!!!

Monday, May 30, 2011

Home » » HIDUP SEORANG BLOGGER: Teringat-ingat

HIDUP SEORANG BLOGGER: Teringat-ingat

Masa ini tentu aku sedang mengemaskan barang-barang untuk pulang semula ke Kota Kinabalu. Imaginasi waktu nak tulis artikel ni memang susah juga nak menjelma di fikiran. Sebab aku tengah membayangkan keadaan aku sebelum aku melalui hari itu di entri ini 3 hari dari sekarang (pada waktu aku menulis entri ini masih 29Mei lagi). Kita merancang, Tuhan yang menentukan. Kalau masih panjang umur, aku akan wujud semula di dunia online. Kalau tidak, aku minta maaf dari hujung rambut ke hujung kaki kalau aku ada tersilap atau terkasar bahasa dengan korang semua. Seandainya masih ada esok untuk aku, kita akan berjumpa semula di di dunia online pada selasa malam ataupun keesokan harinya. Hmm..itu pun kalau aku larat nak online la. Macam la lama sangat aku tak online kan.. Tulah, bila dunia blogging menjadi sebahagian daripada Hidup Seorang Blogger, macam tu la..sentiasa teringat-ingat akan blognya. Blog paling aku rindu, blog Bluedianthus Dot Com inilah.. Lagi satu, aku rindu nak baca-baca komen korang juga, rindu nak tanya khabar korang dan yang sewaktu dengannya :)

p/s: Sudah tentu, aku akan ada sindrom homesick juga. I miss you so much my dear family...

Artikel Sebelumnya: Apa khabar earning Adsense?

ARTIKEL BERKAITAN:

Related Posts with Thumbnails