TERBAIK DARI BLUEDIANTHUS!!!

Saturday, March 12, 2011

Home » » Kerja rumah di hujung minggu

Kerja rumah di hujung minggu

Ketika entri ini diterbitkan, aku kini berada di kampung halaman bersama keluarga tersayang. Malam nanti aku akan balik. Rasanya kehidupan aku seperti orang nomad kan..hehe.. Tapi, dari kecil aku sudah biasa dengan kehidupan seperti itu. Menanti aku pulang nanti adalah satu kerja rumah yang perlu aku lakukan. 
Walaupun $2.1 itu seperti tiada nilai, tapi bagi aku amat bermakna.Nilai dollar itu amat tinggi bila usaha yang dilakukan itu berhasil. Sekian saja entri ringkas hari ini. Korang yang tinggal di Sabah macam aku ni, dinasihatkan supaya tidak pergi ke kawasan yang berdekatan dengan pantai. Begitu juga dengan penduduk di Pulau Labuan. Semoga semuanya selamat. Kalau diberikan kesempatan, berjumpa lagi kita di entri akan datang..

p/s: Esok ulangtahun kelahiran Mummy tersayang, ada sesiapa nak bagi idea bagi hadiah apa kat mak kesayangan aku ni? :)


ARTIKEL BERKAITAN:

Related Posts with Thumbnails