TERBAIK DARI BLUEDIANTHUS!!!

Sunday, September 19, 2010

Home » » Semoga Roh Blogger TTT dicucuri rahmat..

Semoga Roh Blogger TTT dicucuri rahmat..

Tersentak aku dengan berita sedih yang baru aku ketahui hari ini. Aku mengenali TTT melalui sapaan mesra yang sering dilakukan oleh arwah TTT, pemilik PortTuanTanah.Com (sekarang blog ini tidak boleh diakses lagi). Aku mendoakan agar rohnya dicucuri rahmat. Patutlah sudah lama aku tidak mendengar khabar berita darinya. Rupa-rupanya arwah sakit dan sering  berulang-alik ke hospital untuk rawatan kanser serviksnya. Aku difahamkan arwah masih lagi berada di negara Jepun. Semoga keluarga TTT tabah menghadapi kenyataan ini. 

Tidak lupa juga aku mengucapkan takziah kepada keluarga M.Rajoli di atas kehilangan besar M.Rajoli sebagai seniman yang disegani dalam arena lakonan dan perfileman. Semoga rohnya ditempatkan di kalangan yang beriman.
p/s: Sedih dengan kehilangan blogger sebaik dia. Walaupun tak kenal rapat, tapi kehilangannya bagaikan menyentap sedikit sebanyak rasa kekitaan sebagai seorang blogger. Masih teringat dengan kata-kata, arwah "Dear, jangan lupa join contest saya ye, ade hadiah blackberry tau" :(


ARTIKEL BERKAITAN:

Related Posts with Thumbnails