TERBAIK DARI BLUEDIANTHUS!!!

Monday, May 17, 2010

Home » , » Dollar dibayar...

Dollar dibayar...

Entri ini adalah entri automatik pada hari Isnin ini. Mungkin masa ini aku tengah menonton TV sambil makan malam bersama keluarga tersayang. Untuk pengetahuan, abang aku baru saja balik dari KL minggu lepas. Lama dah aku tak jumpa dengan abang aku yang satu-satunya dalam dunia ni. Makin kurus abang aku ni tak cukup makan. Apapun, aku gembira kerana dapat berjumpa dengan dia. Baru-baru ini dia terlibat dengan kemalangan. Langgar lari pula tu, sekarang ni kaki abang aku masih lagi ada kesan luka. Agak dalam juga luka dia tu. Harap-harap dia cepat sembuh. Doakan kesihatan abang aku ya kawan-kawan.. :)

Sepanjang aku bercuti, banyak yang aku pelajari. Aku harap aku akan menjadi insan yang lebih baik daripada semalam. Aku juga berharap mereka yang bersama-sama aku untuk mempelajari sesuatu yang berharga sepanjang waktu itu akan mendapat pengajaran yang berguna. 


Ok, aku lupa nak berkongsi mengenai duit online yang aku terima pada minggu lepas. 11 Mei yang lalu, aku telah cashout sebanyak $1.20 daripada akaun PTC aku.
11 Mei, cashout $1.20

Pada 13 Mei, notis pembayaran dihantar ke akaun

$1.20 yang bermakna diterima dalam akaun Paypal






Ini la program PTC yang aku sertai..1sen pun duit juga.. ^_^
Boleh klik banner kat atas tu kalau nak tau lebih lanjut







Sebenarnya ini adalah payment kedua aku. Maksudnya program PTC ini boleh dipercayai. Memanglah nilai klik adalah sangat-sangat rendah, tapi sikit-sikit lama-lama jadi bukit juga kan. Semoga entri ini memberi motivasi kepada mereka yang masih belum mendapat apa-apa duit dari Internet. Usaha tangga kejayaan. :)


Artikel Berkaitan:

14 comments:

Insan Jiwang said...

wahhhhhhh..jelesnya... nk kena try nih..hehe..

al-basri said...

salam,
rajin betul awak buat PPC, saya belum cuba yang ini...

semoga rezeki terus bertambah,
terima kasih berkongsi cerita

Cik Ubi said...

PPC ni x efek nuff ke?..sowi..sy newbie..arap ley tunjuk ajar..

Insan Jiwang said...

PPC apa lak? hadoii.. aku pun masih baru dlm bub bub neh..

+akufobia+ said...

cepat sembuh untuk abang kau.wee.kembali.yahh.

Amin Johar said...

Tahniah bluedianthus,

Owah bukan senang nak dapat $1.00 ++ di Paidtoclick.in. suatu pencapaian yang memberi inspirasi dan perangsang kepada AJ juga.

Teruskan usaha! Sikit2x lama2x berduit banyak juga..

Ohya, just nak maklum hari ini AJ baru cashout $5.00 di Incrasebux. :-)

Payout ke 2. :-)

de Engineur said...

your brother is so blessed with caring and lovely sisters such as you.

Cheers!

: bluedianthus : said...

@ Insan Jiwang...
Try jangan tak try ye...:)

: bluedianthus : said...

@ al-basri..
Yup, rajin di tengah malam...
Semoga rezeki al-basri juga turut bertambah..:)

: bluedianthus : said...

@ Cik Ubi..
Oh, program ini takkan beri kesan kepada Nuffnang kita. Jangan risau ye Cik Ubi..:)

: bluedianthus : said...

@ Insan Jiwang...
Takpe, belajar sesuatu tu biar perlahan-lahan..:)

: bluedianthus : said...

@ akufobia...
Okies..kaki abang dah ok sikit ni..:)

: bluedianthus : said...

@ Amin Johar...
Yup..tu je la yang mampu saya buat AJ..
Nak upgrade ke Golden Membership kat Neobux tu duit tak cukup lagi..huhu..apa-apa pun, sikit-sikit lama-lama jadi bukit kan AJ..

Wah, AJ mesti dah masyuk program PTC ni..:)

: bluedianthus : said...

@ de Engineur..
Thank you...cheers too! :)

ARTIKEL BERKAITAN:

Related Posts with Thumbnails