TERBAIK DARI BLUEDIANTHUS!!!

Saturday, April 24, 2010

Home » , , » Mari kita bersantai bersama...

Mari kita bersantai bersama...

Bersama Meng Meng Cheng!! Hehe..Berehat bersama dengan kucing memang menyeronokkan. Dulu aku tak suka kucing, aku tak suka kepada sesuatu yang berbulu macam kucing dan yang sewaktu dengannya. Tapi, bila Mummy (panggilan untuk ibu kesayangan aku) bawa seekor kucing sebulan lepas, aku mula suka dengan kucing. Ya, nama kucing ni unik sikit, Meng Meng Cheng. Macam nama Cina pula kan..hehe.. Mula-mula nama sebenar kucing comel ni Meng Meng je. Sekali adik aku yang baru habis belajar dari Kolej Matrikulasi Labuan sampai, esoknya dah kena panggil Meng Meng Cheng! Hehe..Kucing manja ni sebenarnya kawan Mummy aku yang bagi di hospital. Mula-mula Meng Meng ni malu-malu dan takut je dengan keluarga aku yang ganas-ganas tapi baik hati ni..hehe.. Sekarang ni, bukan main manja lagi. Dia ni bukan main suka tidur tak ingat dunia. Jom tengok aksi Meng Meng Cheng ni masa tidur.


Gaya Tidur 1 :Meng Meng Cheng kini baru berusia 3 bulan

Gaya Tidur 2 : Tidur kekenyangan, masa aku panggil-panggil pun tak bangun

Tidur Gaya 3: Tengah lena diulit mimpi

Itu saja gaya yang sempat aku ambil masa Meng Meng Cheng tidur. Memang comel kan...itu la aku tak boleh tidak untuk suka a.k.a sayang dengan kucing pertama dalam keluarga aku ni. Hehe.. Awas, kucing ini adakalanya serius bukan main. Cuba teka jantina kucing ni apa? Yang suka kucing tu tau la kan mana jantan betina.. Aku dulu kalau tengok kucing semua pun macam sama je.
"Hello, just call me Meng Meng"..Hehe..

Sekian saja pendedahan eksklusif haiwan peliharaan Bluedianthus.. Rasa mengantuk pula tengok Meng Meng Cheng ni tidur dengan penuh perasaan..hehe.. :)


Artikel Sebelumnya: Hijau yang menyenangkan 

Artikel Berkaitan:
Masa untuk bersantai-santai di hujung minggu

6 comments:

SheY PuLL said...

huhu... saye x berapa suke sgt la kucing..:)

zulkbo said...

salam..
cantik kucingnya
rasanta kucing jantan

TUKIRAN said...

nice blog...sahabat baruku....sebagai sarana silaturahim, saya sudah pasang link blog ini di blogroll "sahabat-sahabat ku dimalaysia"...disidebar kanan, dibawah follower..tukaran link ya...untuk persahabatan..terima kasih...

: bluedianthus : said...

@ Shey PuLL..
Takpe, mungkin Shey PuLL ada alahan ngan kucing..:)

: bluedianthus : said...

@ zulkbo..
hai...terima kasih...Kucing ni betina...hehe..

: bluedianthus : said...

@ TUKIRAN...
thanks..maaf terlepas pandang pula.. Blog anda telah saya jenguk..terima kasih..:)

ARTIKEL BERKAITAN:

Related Posts with Thumbnails